Lördagen 4/6

På lördagen mådde man väl hyfsat bra tanke på vilken fest det blev på fredagen. Dr Bombay på kingen osv ;)

Dagen började med att vi åkte mustang på cruisingen. Var en för mycket i bilen så jag och Mandie satt i framsätet, ganska trångt men mysigt ;)









Efter cruisingen åkte vi hem till pappa och åt smörgåstårta och tårta (blev galet mycket kvar). Blev typ som att vi firade min födelsedag också (fyllde år på lördagen). Folket sjöng för mig, hihi mys :)

Sedan blev det fest hos mig och sen på kvällen blev det torp! Arvingarna spelade :D 




På måndagen blev det en liten utflykt med min kusin och bror :) eller hmm var det på söndagen.. Nej det var på måndagen. På söndagen blev det marknaden och sen bara en lugn kväll :)

Här kommer lite random bilder både från den utflykten men också från bara min och Mandies utflykt :)










Haha ja jag vet att jag ser ut som en man!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback