Djursjukhus

Igår upptäckte jag att Ice kissade röd/brunt, men tänkte "det kanske är något tillfälligt".. Anledningen till att jag inte reagerade starkare är för att han är normal i beteendet. Eller lika normal som han kan vara. Men idag kissade han också röd/brunt.. Ringde till veterinären i Hedemora, men de svarade inte eftersom de har telefontid på morgonen mellan 8-9. Ringde då till falu djursjukhus som ett akut ärende och behövde då inte komma in akut eftersom de hade en avbokad tid idag. Annars hade jag fått komma in akut. Hon jag pratade med sa att med hankatter kan detta gå fort (om det är typ urinvägsinfektion eller njursten eller liknande).. Min lilla plutt! 
Så snart bär det av till Falun för att titta hur det är med pojken min.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback