Hålla i benet

Okej, som ni har förstått är inte min katt som alla andra katter.. Eller inte som någon annan katt alls..
Ni behöver kanske veta att han har noll koll på att han har en bakdel på kroppen. Han vet att han har framben och huvud men bakben och svans vet han inte att han har.
Nu ligger han halvt på mig och tvättar sig, men när han ska tvätta bakbenet så "måste" han hålla i benet med frambenen för att bakbenet ska ligga kvar.. Hmm undra när han ska förstå att det är hans ben och att han kan använda sina muskler i bakbenet..





Bilderna visar att jag inte ljuger, han är verkligen så korkad. Men jag älskar han för den han är och tror jag älskar han mer bara för att han är så speciell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback