Idol

Alltså förlåt till er fjortisar som äskar den där Tristan eller vad han heter i idol.. Men jag stör mig så sjukt mycket på han.. För det första är han en fjant och går ifrån gruppen för att sova, bra teamwork, sen gråter han typ hela tiden... Hans mamma frågade i dagens avsnitt vad som händer nu, man såg på han att han höll på att gråta ihjäl sig när han sa att han skulle sjunga solo.. Herregud, bli en man!!!




Någon som jag också har stört mig på hela tiden är denna människa på bilden nedanför.. Han har kepsen typ ovanför huvudet och snett ner över ansiktet typ och så har han för stort självförtroende för sitt eget bästa.. Han är så sjukt ful så jag stör mig på han..




Kommentarer
Postat av: Niles

Haha

2014-09-08 @ 21:06:58
URL: http://theniles.se
Postat av: Susanna Maria J

Inte ska du väl störa dig på han :/

2014-09-08 @ 21:17:06
URL: http://oslofru.com/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Håller verkligen med dig om Tristan! Skulle så gärna ha velat se honom åka ut ikväll och få följa på twitter då alla fjortisar börjar gråta haha.

Ludwig var så äckligt självsäker, men tror att han var lite hög i sig själv då han har varit i samma pojkgrupp som Robin Stjernberg och Eric Saade.

Svar: Haha hade varit riktigt roligt! :D

Ja du har helt rätt där om han Ludwig, är antagligen därför han tror att han är bättre än alla andra.
Gabriella

2014-09-08 @ 22:00:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback