Bla bla bla gymmet

Men tjaaaaa träningsvärk! Både i mage och ben!
Hade min första riktiga hårda träning på typ 2 år. Mårten (våran försäsongstränare) tog död på min mage och ben. Han är riktigt duktig och han peppade mig väldigt bra, det behöver jag, är så dålig att köra själv.. Men har ont från rumpan och ner och sen på framsida lår också.. Och magen har jag träningsvärk i, var längesen jag hade träningsvärk i den! För att sammanfatta, det var en riktigt givande och bra träning. Resten av mitt lag gjorde en hinderbana (som inte jag kan göra tyvärr).

Nu är jag i Hedemora hos älsklingen, följde med han ner till gymmet nu! Skönt att jag slipper träna när jag har denna värk i ben och mage!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback