...

Jag vet att jag inte har uppdaterat på jätte länge, men jag har inte mått bra de senaste veckorna.
Inget som jag vill gå in på nu.
Men jag vill bara att allt ska bli bättre nu. Men verkar inte bli det, hur mycket jag än försöker.
Vad jag än gör så klagar jag visst.
Är det något fel på mig? Man kan börja undra.
Är jag värd detta? Är jag så lite värd så jag blir gråtfärdig varje dag?
Jag kanske är det, men jag tycker inte det.
Är jag oälskbar?
Är jag så jobbig?
Detta är några frågor som springer runt i mitt huvud.
Jag vill bara bli behandlad som jag är värd att bli behandlad. Jag vill inte klaga, men det blir så när du skiter i mig.
Jag tycker det iaf, min åsikt.
Men som sagt, jag kanske är värd att bli behandlad som jag blir behandlad.
Det är därför jag gråter, för jag vill inte bli behandlad så.
Nu blev det mycket skrivet ändå. Men måste skriva ur mig känner jag.
Vill prata ut om det med dig, men det verkar inte gå. För då klagar jag.
Det kanske är jag som måste bli en bättre människa, en bättre flickvän.
Men jag tycker jag försöker så gott det går men får ingenting tillbaka.


Tänkte bara lägga upp lite roliga bilder som livade upp min vardag lite.







Lite rädd man skulle vara här som hunden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback