Bad day or week

Har egentligen inte någon lust att blogga.
Har ingen lust till någonting just nu.
Jag vet inte vad som är fel, eller så vet jag det..
Nej, ingen lust att prata om det, iaf inte på bloggen.

Tänkte bara göra ett kort inlägg.
Kollade nyss på All about Steve.
Det behövde jag, en rolig film :)
Ska nog kolla på en till rolig film, eller flera. Har sovmorgon till 13.30 imorgon.

Nu vill jag bara att det ska bli fredag så jag får träffa Elias.
För jag tror att han är den enda som kan få mig på bättringsvägen.
Hoppas det iaf.

Behöver klippa och slinga håret också.
Någon som vet ett billigt och bra ställe?
Eller någon som känner en frisör som gör det till "kompis" pris?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback